Pro on-line rezervaci vstupenek slouží jako přihlašovací jméno Váš e-mail, použitý dříve při registraci do klubu přátel divadla, heslo je stejné jako do klubu přátel divadla.
V případě zapomenutého či nesprávného hesla lze vygenerovat nové heslo a poslat si jej na e-mail. Je také možné provést novou registraci s novým e-mailem.
Jednatel společnosti Severočeské divadlo s.r.o. svolává řádnou valnou hromadu společnosti na den 14.4.2025 od 9.00 hod. Jednání se uskuteční zasedací místnosti Rady města Statutárního města Ústí nad Labem, Velká Hradební 2336/8, 400 01 Ústí nad Labem.
E-mail: severoceskedivadlo@seznam.cz
Telefon: +420 210 082 134
DUBEN 2025 25. PÁTEK začátek v 19:00 hodin | |||||||||
Muzikál, který po své newyorské premiéře v roce 1964 zaznamenal světový úspěch, byl zpracován podle libreta Thorntona Wildera – Dohazovačka, jehož předlohou zase byla Nestroyova komedie – A jde se řádit. Je to příběh zprostředkovatelky sňatků na newyorském předměstí, která si ovšem nejlepšího zákazníka nechává pro sebe. K popularizaci díla přispěla nahrávka titulní písně s Louisem Armstrongem i pozdější filmová verze s Barbrou Streisandovou a Waltrem Matthauem v hlavních rolích. více o tomto představení... | |||||||||
|
DUBEN 2025 26. SOBOTA začátek v 17:00 hodin | TIME FOR BALLET - taneční večer baletního souboru SD a laureátů XXVI.mezinárodního festivalu soutěže BOHEMIA ARABESQUE | ||||||||
|
DUBEN 2025 27. NEDĚLE začátek v 17:00 hodin | Jarní koncert | ||||||
Hector Berlióz: Římský karneval, op. 9 Henri Vieuxtemps: Koncert pro housle a orchestr d moll, op. 31 (2. věta, Adagio religioso) Maurice Ravel: Tzigane, Koncertní rapsodie pro housle a orchestr, M. 76 přestávka Maurice Ravel: Pavana za mrtvou infantku, M. 19 Petr I. Čajkovskij: Italské capriccio, op. 45 Dirigent: Miloš Formáček Sólové housle: Stanislav Joni | |||||||
|
KVĚTEN 2025 3. SOBOTA začátek v 17:00 hodin | |||||||||
Muzikál, který po své newyorské premiéře v roce 1964 zaznamenal světový úspěch, byl zpracován podle libreta Thorntona Wildera – Dohazovačka, jehož předlohou zase byla Nestroyova komedie – A jde se řádit. Je to příběh zprostředkovatelky sňatků na newyorském předměstí, která si ovšem nejlepšího zákazníka nechává pro sebe. K popularizaci díla přispěla nahrávka titulní písně s Louisem Armstrongem i pozdější filmová verze s Barbrou Streisandovou a Waltrem Matthauem v hlavních rolích. více o tomto představení... | |||||||||
|
KVĚTEN 2025 11. NEDĚLE začátek v 17:00 hodin | |||||||
Boosey & Hawkes Bote & Bock GmbH, Berlin Každá postava příběhu je přiřazena některému hudebnímu nástroji nebo nástrojové skupině a má své vlastní hudební téma: Malý chlapec jménem Petr žije se svým dědou na venkově. Jednoho dne se otevřou vrátka a kachna využije příležitosti jít se vyčvachtat do blízkého rybníčka. A tady začíná příběh Péťi a vlka. Hudba je lehce srozumitelná a stravitelná a ačkoli se skladba nazývá „symfonická pohádka pro děti“, je hudba spíš zvukomalebná a popisná, tedy spíše ve stylu filmové hudby než symfonie – vypravěč se střídá s hudbou, kterou vlastně uvádí. více o tomto představení... | |||||||
|
KVĚTEN 2025 12. PONDĚLÍ začátek v 10:00 hodin | |||||||
Boosey & Hawkes Bote & Bock GmbH, Berlin | |||||||
|
KVĚTEN 2025 13. ÚTERÝ začátek v 19:00 hodin | |||||||
Labutí jezero patří k nejslavnějším a nejznámějším klasickým baletním titulům a je součástí repertoáru všech světových scén. Severská legenda o dívce Odettě proměněné v labuť inspirovala P. I. Čajkovského k napsání lyrické melodické hudby, která se stala vzorovou ukázkou vrcholného hudebního romantismu, a svou nesmrtelnost získala také díky původním dochovaným choreografickým pasážím Mariuse Petipy a Lva Ivanova. Od jejich časů představuje Labutí jezero pro každou novou generaci sólistů a pro celé soubory vzrušující výzvu k prezentaci vrcholné taneční virtuozity. Délka představení cca 2.35 hod. více o tomto představení... | |||||||
|
KVĚTEN 2025 22. ČTVRTEK začátek v 19:00 hodin | R. Becker:Caveman | ||||||
Point, s. r. o. Divadelní představení Caveman se stalo hitem od první chvíle kdy bylo uvedeno na Broadwayi v roce 1995 a od té doby si získává srdce divků na celém světě. | |||||||
|
KVĚTEN 2025 23. PÁTEK začátek v 19:00 hodin | |||||||||
Ze 16 Straussových operet patří Noc v Benátkách spolu s Netopýrem a Cikánským baronem k nejhranějším. Byla to jediná mistrova opereta, která neměla premiéru ve Vídni. Pro určité rozpory skladatele s ředitelstvím Divadla na Vídeňce se premiéra konala v říjnu 1883 v Berlíně. Celý příběh začíná jeden den v podvečer a končí příští den nad ránem. Vše se odehrává v mumraji karnevalu. Sukničkář – vévoda z Urbina – dostane za vyučenou od rybářské dcerky Aninny, které pomáhá její milý – vévodův lazebník Caramello – což je jakýsi operetní Figaro. Díky znamenité Straussově hudbě je Noc v Benátkách večer plný humoru. více o tomto představení... | |||||||||
|
KVĚTEN 2025 25. NEDĚLE začátek v 17:00 hodin | |||||||||
Muzikál, který po své newyorské premiéře v roce 1964 zaznamenal světový úspěch, byl zpracován podle libreta Thorntona Wildera – Dohazovačka, jehož předlohou zase byla Nestroyova komedie – A jde se řádit. Je to příběh zprostředkovatelky sňatků na newyorském předměstí, která si ovšem nejlepšího zákazníka nechává pro sebe. K popularizaci díla přispěla nahrávka titulní písně s Louisem Armstrongem i pozdější filmová verze s Barbrou Streisandovou a Waltrem Matthauem v hlavních rolích. více o tomto představení... | |||||||||
|
KVĚTEN 2025 27. ÚTERÝ začátek v 19:00 hodin | |||||||||
Ze 16 Straussových operet patří Noc v Benátkách spolu s Netopýrem a Cikánským baronem k nejhranějším. Byla to jediná mistrova opereta, která neměla premiéru ve Vídni. Pro určité rozpory skladatele s ředitelstvím Divadla na Vídeňce se premiéra konala v říjnu 1883 v Berlíně. Celý příběh začíná jeden den v podvečer a končí příští den nad ránem. Vše se odehrává v mumraji karnevalu. Sukničkář – vévoda z Urbina – dostane za vyučenou od rybářské dcerky Aninny, které pomáhá její milý – vévodův lazebník Caramello – což je jakýsi operetní Figaro. Díky znamenité Straussově hudbě je Noc v Benátkách večer plný humoru. více o tomto představení... | |||||||||
|